Wednesday, January 20, 2010

S3lipar Cap J3pun Warna M3R4H


FAIZAL......who is he?? ermmm...faizal tu laki aku lerrsss...heheh...actually i never realize that this person will be mine a.k.a my hubby...maklum laaa jodoh pilihan keluarga..tu pun bukan parents yang cr...cousin yang introduced... I still remember that nite...I never knew that my cousin planned to introduce him to me..patutlaa beria2 anak2 sepupu aku suh pakai elok2 mlm tuu..roper2 nyerr ada udang sebalik mee....aku ni jenis sempoi...stakat jeans, tshirt, tak lupa tudung...pastu kuar....i don't care what's people going to say..I just wanna be myself....salah kerrr???hehe..tak salah punn...and disebabkan KESEMPOIAN aku tu laaa laki aku terpikat...hahahha.... Sebenarnya, at that nite..nothing happen between us...just "aku tgok kau, kau tgok aku".. My hubby ada kata, dia tak nampak sgt aku mlm tuu <----(aku rasa aku dah cukup besar nak suh org nampak...tu pun kata tak nampak lg...apa dahhh...hampa gas btullll..hehhe sorry hubby!!!) Laki aku ni pemalu sebenarnyaa..very shy person..tp semalu2 dia...nekad jugak dia nak jumpa aku buat kali kedua dekat pantai dungun...heehe...dia kata dia nak decide abis2 kali ni samada nak carry on or just stop here....Aku tak prepare pape...tetiba he called and asked whether i would like to meet him or not...last2 after mintak permission arwah makk...aku kuar jugak dengan baju Tshirt Uitm di hatiku warna hitam...track bottom biru..tudung hitam and last but not least selipar cap jepun warna merah...huhu..canggih takkk???? Bungguk plak bila pikir2....org lain dating kemain lg..berlipstik, tudung kilat2....baju siap gosok...cuba korang bayang kannn....huhuhuh..lgpun..aku ni jenis susah nak pikir bab2 feeling2 niii....sebab rasanye at that time, aku rasa mcm nak kuar ngan member2.....
Tapi kan punyer laaaaa laki aku niii buta smpi apa yang aku pakai aritu pun dia tak perasan....agaknyer selipar jepun aku dia nampak cam kasut kaca cinderella kot...huhuhu..cinta memang buta...kehkehkeh....

After kawin ada citer pasal our first met nii..dia kata..masa tu dia nampak aku jekkk.....dah tak pikir dahh aku besor dr dia kerrr..tinggi dr dia kerr..dah tak nampak dah semua tuu..yang dia nampak....dia ni MILIK aku..aku tak kira..aku nak jugak..nak jugakkk kata en faizal.....hahahaa...dasat gak laki aku niii....AND IT WAS THE BEGINNING OF OUR STORY.......Chikassss..will be continue to another chapter....

No comments:

Post a Comment